اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو فارس خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی ورود حرفه‌ای به بازار کار/ دوره‌های مهارتی در برنامه دانشگاه گنجانده می‌شود

مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران با اعلام این خبر که به‌منظور توانمندسازی شغلی دانشجویان، دوره آموزشی در تیرماه سال 1397 برای دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در این دوره با ما همکاری می‌کند.

برگزاری کارگاه آموزشی ورود حرفه‌ای به بازار کار/ دوره‌های مهارتی در برنامه دانشگاه گنجانده می‌شود

محمدعلی زارع‌چاهوکی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار علمی‌و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر که دوره‌های آموزشی حرفه‌ای برای دانشجویان با هدف ورود به بازار کار، برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره آموزشی از 10 تیر 1397 پس از پایان امتحانات نیمسال دوم آغاز خواهد شد و تا روز 17 تیر ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد بر اساس سند سومین برنامه راهبردی دانشگاه تهران و تحقق دانشگاه کارآفرین در دستور کار قرار گرفته است.

زارع چاهوکی پیرامون جزئیات این دوره، افزود: محتوای این رویداد آموزشی شامل سرفصل‌هایی است که دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌سازد.

وی افزود: «مسیریابی شغلی»، «رزومه نویسی»، «مصاحبه شغلی»، «قانون و قرارداد کار»، «فناوری اطلاعات پیشرفته»، «مکاتبات اداری و آیین نگارش» و «اخلاق حرفه‌ای» عنوان هفت سرفصلی است که در این کارگاه به مدت 24 ساعت در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران ارائه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، تأکید کرد: دانشجویان دانشگاه تهران برای ثبت نام در این دوره از طریق سامانه www.reg.isic.ir اقدام کنند و در پایان نیز به شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ آموزشی، گواهی پایان دوره اعطاء خواهد شد.

وی با بیان اینکه از اساتید برجسته دانشگاه تهران برای حضور در این دوره‌ها استفاده می‌شود، گفت: در عین حال کارآفرینان و افراد موفق در حوزه کسب و کار از دیگر اساتید و مربیان این دوره‌ آموزشی است.

زارع چاهوکی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای تداوم و برگزاری پیوسته دوره‌های مهارتی در دانشگاه تهران دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: بله، این دوره‌های مهارتی را سعی می‌کنیم با هماهنگی ریاست دانشگاه در تقویم دانشگاهی گنجانده و آن را به طور دائم برگزار کنیم.

وی افزود: سقف حضور افراد در هر یک از دوره‌ها بین 35 تا 40 نفر هست و در صورت افزایش تقاضا، طول دوره‌ها یا تعداد آن را به تناسب افزایش خواهیم داد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در پایان از برگزار دوره‌های مهارتی دیگر در فصل تابستان برای دانشجویان خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول